Re: Powiesiłem na ?cianie...

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.fm)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 22:27:50 MET

Dnia Sun, 10 Feb 2002 01:43:31 +0100 plitkin w wiadomości
<a44g74$1260$1_at_pingwin.acn.pl> napisał/a:

>Ja moge swoje:
>1. Bo juz go znam.
;-)
>2. Bo jest wygodny i po polsku.
de gustibus
inne też są po polsku :)

>3. Bo mam malo miejsca na dysku (mam dysk tylko 4 GB) i nie chce dodatkowych
>programow.
wywal OE i zainstaluj coś mniejszego :)

>4. Bo mam Firewalla i Antywirusa.
nie wiem, czy to dobry argument :)

>5. Bo mam OE 6 - ponoc troche bardziej bezpieczny.
j.w :)

>6. Bo sie fajnie integruje z innymi programami (typu WOrd, EXCELL - funkcja
>"przeslij jako zalacznik" i td.
dwa ruchy więcej myszką... zresztą inne też chyba to mają

>7. Bo dostaje korespondencje z zagranicy, napisana cyrylica (w OE) - nie
>jako zalacznik, lecz normalnie jako tekst. W innym sofcie wychodza same
>znaki zapytania zamiast liter i zadna zmiana kodowania nie pomaga
>(probowalem Eudore, a qmpel probowal jeszcze jakis inny - nie pamietam jaki
>program).
nie wiem jak Eudora ale to chyba standard w kazdym lepszym czytniku.

>8. Bo na dzien dzisiejszy nie mam z tym programem sporych problemow
>(przychodza wirusy, ale ta wersja je wylapuje automatycznie, a poza tym mam
>AV).
tylko że w innych czytnikach ten punkt z wirusami nie występuje :)

>9. Kwestia przyzwyczajenia.
i to jest chyba najważniejszy argument ;)

pozdro

--
KRiZBi