Re: Podlaczanie magnetowidu do peceta

Autor: Amarot (man_q_at_wp.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 15:05:47 MET

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał

> - karta dekodera do obróbki Video (najlepsza jakość ale i cena)
> - karta TV (polecam produkty AverMEDIA) przy okazji masz TV w kompie
> - karta graficzna VIVO (czyli TVIn i TVOut) wiec musiałbyś
> wymienić swoją albo dodac na PCI - najlepij jakieś ATI
> sam mam tuner i karte graficzną z TVOut (czyli obraz i dzwiek
> w obie strony + drugi telewizor w domu !!!!)
> jeśłi chcesz tylko zgrywać z magnetowidu (to i tak masz dośc kiepską
> jakość - chyba ze magnetowid cyfrowy lub kamera) wystarczy ci katra tunera
> TV (kolo 250-300 zł)

Ha, dzieki za odpowiedz! :) To szybko dodam, do czego mi to byloby
potrzebne. Nie chce TV w komputerze ani nie potrzebuje zrzucac
filmow video na komputer. Moim problemem jest, ze do niektorych
znajomych wysylam filmy w PAL, ale do tych w Stanach w NTSC.
I teraz zobacz - mam film w PAL, a chce go wyslac gosciowi ze
Stanow... Obecnie nie moge tego zrobic. Z DVD juz sobie poradzilem
i filmy z plyt od wczoraj zgrywam w dowolnym formacie. Z tego, co sie
dowiedzialem, sprzetowe konwertery PAL<->NTSC, przynajmniej
w Stanach, sa strasznie drogie i trudno wyczuc czy w Polsce
daloby sie w ogole cos takiego kupic. Kombinowalem sobie,
ze lepiej bedzie to rozwiazac poprzez komputer. Tak wiec chce
podlaczyc magnetowid po to, by przepuszczajac obraz z niego
przez komputer, eksportowac go na drugi magnetowid (taki, ktory
moze nagrywac zarowno w PAL i NTSC). Dzieki TVTool mam pelna
swobode wyboru formatu wyjsciowego, wiec wszystko byloby OK.

Wiec powiadasz, ze do takiej operacji spokojnie wystarczy zwykla
karta TV, najlepiej AverMedia?

amarot
o o o o o
         o o o o o