Re: Podlaczanie magnetowidu do peceta

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 13:29:40 MET

Użytkownik "Amarot" <man_q_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>

> Mam jeszcze takie oto pytanko: potrzebuje jeszcze karty, ktora
> umozliwialaby podlaczenie do komputera magnetowidu. Jaki
> model rekomendujecie? Jesli mozna, to z jednym czy dwoma
> zdaniami komentarza. TIA.

- karta dekodera do obróbki Video (najlepsza jakość ale i cena)
- karta TV (polecam produkty AverMEDIA) przy okazji masz TV w kompie
- karta graficzna VIVO (czyli TVIn i TVOut) wiec musiałbyś wymienić swoją
albo dodac na PCI - najlepij jakieś ATI

sam mam tuner i karte graficzną z TVOut (czyli obraz i dzwiek w obie strony
+ drugi telewizor w domu !!!!)

jeśłi chcesz tylko zgrywać z magnetowidu (to i tak masz dośc kiepską
jakość - chyba ze magnetowid cyfrowy lub kamera) wystarczy ci katra tunera
TV (kolo 250-300 zł)
karte do Video specjalistyczna używaną tez wychaczysz za kolo 300-400