Re: Podlaczanie magnetowidu do peceta

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 15:26:26 MET

Użytkownik "Amarot" <man_q_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał
>

> Ha, dzieki za odpowiedz! :) To szybko dodam, do czego mi to byloby
> potrzebne. Nie chce TV w komputerze ani nie potrzebuje zrzucac
> filmow video na komputer. Moim problemem jest, ze do niektorych
> znajomych wysylam filmy w PAL, ale do tych w Stanach w NTSC.
> I teraz zobacz - mam film w PAL, a chce go wyslac gosciowi ze
> Stanow... Obecnie nie moge tego zrobic. Z DVD juz sobie poradzilem
> i filmy z plyt od wczoraj zgrywam w dowolnym formacie. Z tego, co sie
> dowiedzialem, sprzetowe konwertery PAL<->NTSC, przynajmniej
> [...]
w sumie tak !!! sam robiłem (nie wim poco ??) taki manewr ze wpinałem
wyjście TVOut kary w wejście tunera TV i w okienku aplikacji od TV miełem
kilejny pulpit a okienkiem a w tym okienku ............ czyli generalnie
tak karta załatwi sprawę ! bo obraz z magnetowidu do karty TV i wypuścisz
TVtoolem na inny magnetowid

trzeba by jeszcze pomęczyć jak to wszystko wygląda ! bo i np. TVtool
wysyła obraz albo 800x600 albo 640x480 wiec albo mam marginesy na TV albo
ucina mi kawalek z pulpitu !
ale okienko tunera jak dasz na fuul PAL to będzie OK bo obetnie to co poca
tylko będzie trzeba wypozycjonować !!! spoko powinno sie udać !