HP 840 - wielki problem -długie

Autor: Albert (alguz_at_wp.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 14:07:55 MET

prawie rok temu kupiłem drukarke HP 840C i od samego początu miałem z nią
kłopoty. Na starytm sprzęcie czyli Asus P3BF +clelek 700 drukarka zawieszała
komputer, nie zawsza ale zdażało się to bardzo częso. Jak był podłaczona na
USB to chodziła jako tako - tzn komp się zawieszał (oczywiście w trakcie
drukowania) ale w trakcie druku, czasami dało się coś wydrukować, pod
Exelem, natomiast jak podłączyłem ją pod LPT to strasznie obciąza kompa,
ledwo mysz się rusza.
Dość niedawno zauważyłem problem że przestaje drukować - nie ma komunikacji.
Tzn jak sie włoży pierwszy raz kabelek usb to rozpoznaje drukarkę i
instaluje stery ok. Natomiast jużw trakcie pierwszego restartu druakrka jest
rozpoznawana jako nieznane urządzenie. Pomaga tylko wyciągnięcie wtyczki USB
przy pracującym kompie. Prze następnym restarcie tak samo. Jak chodzi na LPT
to drukarka jest rozpoznawana ok.
Natomiast po zmianie na na Athlona 1000 + Soltek 75kav+256 ramu, 840 -tka
przestała całkowicie pracować na USB, jest rozpoznawana ok ale potem jest
dokąłdnie taki sam objaw z tą róznicą że nnie pomaga wyjącie wtyczki i
włożenie jej ponownie. A na USB obciąza kompa jeszcze bardziej.
Dodam że używam najnowszych sterów i systemu WIN ME, próbowałem też W2K i XP
i na na USB dzieje się dokładnie to sam na USB a na LPT niewiem bo już nie
próbwałem.
Robiłem już różne możliwe kombinacje i dzwoniłem do serwisu ale tam
proadzono mi żebym sobie wo Office 2000 zainstalował Service pack 2, bo
najczęsciej drukarka wieszała kompa w Wordzie, zdażało się taż tak (na
Celku) że jak zmieniałem właściwości druku (jakość i druk w skalach szarości
to w tym momencie sie wieszał - i nam USB i na LPT), natomiast na Athlonie
jeż się nie zawiesza wogóle ale nniemoge pracować na USB a i jak drukuje
większe dokumenty to potrafi mi wydrukować bzdury.
Dodam na koniec że w kompie jast na 100 ok bo podłaczałem inne i chodzą
ok - nie ten sam model ale inne drukarki.
System był przeinstlaowywane pare razy
Teraz konczy sie gwarancja i nie wiem co zrobić, doradzcie.
Czy kłócić się z HP, czy upierać się przy wadzie i oddać ją do serwisu, a
może coś jej zrobić z elektroniką żeby był na 100 % padnięta.

Pomocy, ba męcze siez nią już 11 miesięcy.