Re: Jak usunac haslo z Setup'u (plyta Intela oraz VIA, Celeron400)

Autor: Spino (spino_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 15:08:59 MET

\w nowszych plytach glownych jest z reguly zworka 3-pinowa umieszczona
nieopodal BIOS-u. Wystarczy wylaczyc kompa, przelozyc zworke na sasiednie
dwa piny , wlaczyc na chwile kompa (nic nie bedzie "swiecic"), wylaczyc
kompa, przelozyc zworke do pozycji wczesniejszej, wlaczyc kompa. ustawienia
bios powinny zaladowac sie jako "default".
powodzenia, 3maj sie

--
Spino
spino_at_poczta.onet.pl