Jak usunac haslo z Setup'u (plyta Intela oraz VIA, Celeron400)

Autor: Marcin (martens_at_WYTNIJTO.z.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 11:24:24 MET

Witam,
ktoś zrobił nam numer i na paru komputerach założył
hasło na Setup.
Wyciągnąłem bateryjkę, tak jak dawno, dawno temu to robiłem -
ale po ponownym jej włożeniu płyta nie wstała.
Żadnej reakcji komputera...

Czy w tych nowszych płytach nie należy wyciągać bateryjki...?

A dwa - czy jest jakiś software'owy sposób na wywalenie
hasła z Setupu ?
Jeśli tak - pod jakim hasłem najlepiej szukać takich kraków ?

Z góry bardzo serdecznie dziękuję za pomoc.
Marcin