Re: Jaka drukarka do zdjec ?

Autor: Dzik (piotrek204_at_wp.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 15:05:09 MET

> Epson ma zintegrowane glowice drukujace i jest droga w eksploatacji. ( na
> oryginalnych tuszach ).

Nie do konca, na jednym komplecie Epson potrafi wydrukowac wiecej niz HP a
ceny tuszu netoo <80zl co dla HP >105 ....

> Oni naprawde wiedza jak robic drukarki..

Przekonaj mnie do tego zdania, kiedy odwozilem wczoraj do serwisu cztery (!)
rozne modele.

> A napelnianie.. no coz ... nie zalecam !

Tez nie zalecam, jednak ja mam Epsona 760 i jade na tuszu Basf i trzeba
przyznac ze na pewno gdyby drukarka teraz padla to za zaoszczedzone
pieniadze kupie druga. A drukuje bardzo duzo w kolorze.

Pozdro

Piotrek