Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: -- Vilfor Maguard -- (tmot_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 20:30:38 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Czy ty sobie kpisz?
Nie mowie to calkiem powaznie, jakoz ze jeszcze nie widzialem Athlona,
ktory
by sie nie zawieszal, jestem ciekaw, czy zlozony wedlug Waszych wskazan
Athlon bedzie wyjatkiem.
Moge natomiast zlozyc taki komputer na Intelu ze jestem w stanie zalozyc
sie o duza kwote pieniedzy twierdzac, iz nie ma prawa sie zawiesic przez
miesiac pracy non stop. I wcale nie bedzie rewelacyjna plyta, ani zadne
cod chlodzenie, czy tez inne super extra komponenty.

Terefere czytaj powyzej, wlasnie dlatego macie podac konfiguracje ktora
sie nie zawiesi i nie bedzie zawierala konfliktow sprzetowych i bedzie
miala bardzo dobra plyte (bo "althlon jako bardzo dobry procesor do
stabilnej pracy poptrzebuje dobrej plyty") i zobaczymy, jacy z Was
eksperci. jestem tego ciekaw, bo za komputery za ktore ja skladam to
recze... A Athlona to najgorszemu wrogowi bym nie polecil.

> Czy ty wogle czytales watek, ktory zaczeles?
Nie pewnie nie! A jak sadzisz? Nawet mam co poniektore wydrukowane, bo
chlopacy w sewisie nie chcieli uwierzyc na slowo, jakie bzdury
wypisujecie.

> Bez tego twojego durnego testu stwerdzam, ze malo wiesz i jeszcze mniej
> umiesz.
Porywajaca opinia, ale nie na temat...
Uzgodnijcie miedzy soba optymalna konfiguracje sprzetowy i zobaczymy.
jesli sie nie zawiesi to przyznam racje i przeprosze. Co masz do
stracenia? Nic! Wiec o co chodzi...?

Maguard