Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: Jenot (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 09:13:31 MET

W artykule <ffd06uo61osor7bgijbh8srthv6gij961u_at_4ax.com>, @r2r napisał(a):

> Jestem chętny pod warunkiem, że mi mistrzu zagwarantujesz to, że
> temperatura radiatora spadnie do 9 stopni przy pokojowej temperaturze w
> domu. Dodam, że radiator moze być zdjety procesoraw czasie próby. Jeśli ci
> sie to uda biore go w ciemno za 200 zł. Chętnie osobiscie pojawie sie na
> testach...

Może instrukcja tego coolera przewiduje, żeby go co chwila skrapiać wodą
albo inną jeszcze szybciej parującą cieczą. Wtedy osięgnięcie takiej
temperatury nie będzie problemem ;)

Pozdrawiam,

--
[Tomasz Stafiński ]   -o)  | Answer a fool according to his folly, lest
[Linux User #47986]    /\  | he be wise in his own conceit.   --