Re: Powiesiłem na ?cianie...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 04:24:16 MET

On Sun, 3 Feb 2002 23:55:51 +0100, "Kzysio"
<kzysio_at_WYTNIJ-TOpoczta.onet.pl> wrote:

>aby przeczytać posta. Mało tego, widzę gruz zamiast polskich liter.
To Outlook obi taka sieczke???

>No to teraz już wie, ale pozwolę sobie skromnie zauważyć, że dowiedział się
>tego właśnie od użytkownika OE...
Cale zycie czowiek sie uczy... ;-)

>Spotkałem się na kilku grupach z zażartą dyskusją na temat wysyłania postów
>w HTML-u. Coraz więcej osób robi to umyślnie. Chociażby niejaki Autor czy
Tutaj tez taka byla - Przemol zostal rozjechany walcem argumentow
Chektorka ;-))))

>Plonk, ale i wielu innych. Wiesz co oni mówią, jak to argumentują.
>"Wystarczy zaopatrzyć się w dobry program taki jak OE i już można spokojnie
>ich posty czytać, proste? A ile dodatkowych zalet - kolory, kursywa, itp."
Dlatego tez nie napisalem ani Tobie ani MC abyscie zmienili czytniki
;-))) (chociaz z drogiej strony co Was przy nich trzyma?)
Ja uwazam np. za brak szacunku brak jakiejkolwiek rozwagi (wynikajacej
z niewiedzy i _lenistwa_ w zapozaniu sie wlasnie tymi i owymi
przypadlosciami tego programu) i bomardowanie roznymi Nimdami i
Klezami innych uzytkownikow Internetu (jesli MC nie mial pojecia o
takim zjawisku, to moze ten begin da mu troche do myslenia i
zabezpeieczy odpowiednio swoj soft ku pozytkowi swojemu i innych
(jesli zdwal sobie z tego sprawe to zwracam honor.)

>Dla mnie zarówno wysyłanie postów w HTML-u, jak i pisanie w ich treści
>"begin " jest takim samym (zupełnie niepotrzebnym) łamaniem netykiety i
>_brakiem_szacunku_ dla pozostałych grupowiczów - nie twórców oprogramowania
>jak pisze Sebastian, bo to uderza właśnie w grupowiczów.
Ja to podsumuje inaczej:
Zaczac trzeba od tego ze brakiem szacunku jest publiowanie tak
dziurawego softu. Dopiero gdy zostanie on pdowiednio poprawiony (jak
na razie to przypmina on zestaw Adama Slodowego - "Polataj i
skonfiguruj to sam" przejsc mozna do tego co i dlaczego jest lamaniem
netykiety.
(jak na razie to nie mozna pisac begin bo Outlook jest jaki jest - w
ten sposob mamy precedens dzisaj nie mozna begin, jutro znajdzie sie
nowa dziura i nie bedzie mozna pisac innego slowka, pojutrze...)

Pozdrawiam i szanujac twoje racje nie dopisuje w sygnaturce zadnego
begina ;-)

GLide