Re: Problem z nagrywarka Plextor PXW1210a

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 04:53:14 MET

On Sun, 03 Feb 2002 23:05:28 +0100, Piotr Sawicki
<bratpit_at_aps.punkt.pl> wrote:

>Ehlo.
>
>Posiadam nagrywarke Plextor x12 i od pewnego czasu mam problem z
>niektorymi plytkami CD-RW HS. Otoz niektore z tych plyt moge nagrac
>tylko raz, poniewaz potem jest problem ze skasowaniem ich zawartosci pod
>np. Nero czy Clone CD. Po skasowaniu, wyciagnieciu plyty i wlozeniu z
>powrotem do napedu na plycie dalej jest zawartosc ktora byla przed
>skasowaniem. Takze niektore plyty CD-RW x10 nie mozna nagrac, poniewaz
>wystepuje blad np. kalibracji lasera lub podobny blad pod Nero.

> [...]
na nowa nie wymieniaja chyba ze bedziesz mial duzego farta,
najczesciej daja tobie juz naprawiana a twoja pojdzie do kogos innego
po naprawie
zrob update do firmware, przeinstaluj soft i zobacz czy ten problem
wystepuje na tych samych plytkach, plytach tego samego producenta
i czy wystepuje przy "full erase" czy przy "quick"
moze poprostu plyta sie konczy a nie nagrywarka