Odp: MSI GF2 MX 400 czemu nie dzialaja detonatory?? tylko sterowniki od MSI ;(??

Autor: Straits (straits_at_go2.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 10:20:18 MET

, testowalem rozne
> detonatory i zaden nie chce wspolpracowac z moja karta chodz wykrywa ja
jako
> MX 400 ;( dzialaja tylko te ze strony producenta.
> Mam wiec pytanie, czy da sie ta karte jakos smusic do wspolpracy z nowymi
> detonatorami ? raz mi sie chyba udalo ale to bylo zaraz na poczatku jak
> zlozylem do kupy komputer.Zalezy mi na detonatorach: 23.11 bo slyszalem

Mam MiNt'a GF2 MX-400 64MB z TV-OUT na K7S5A i chodzi na Det. 23.11 bez
problemu... Spróbuj najpier zainstalować stery SIS'a do AGP - u mnie chodzi
na 1.08d...

... a co do taktowania, to u mnie chodzi spokojnie na CORE - 230, MEM - 380
(190).

Pozdrawiam,
straits

PS. Większej szybkości taktowania nie radzę, bo pójść, pójdzie, ale w grach
dzieją się różne dziwne rzeczy :-) Np. zielone i czerwone plamy, których nie
powinno być, itd. Natomiast na powyższych ustawieniach działa OK, i wzrost
wydajności w moim wypadku był ogromny (3700p. 3D MArk 2001 przed
przetaktowywaniem - 4126 po)...