Re: MSI GF2 MX 400 czemu nie dzialaja detonatory?? tylko sterowniki od MSI ;(??

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 11:29:15 MET

Użytkownik "Straits" <straits_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> , testowalem rozne
> jako
>
> Mam MiNt'a GF2 MX-400 64MB z TV-OUT na K7S5A i chodzi na Det. 23.11 bez
> problemu... Spróbuj najpier zainstalować stery SIS'a do AGP - u mnie
chodzi
> na 1.08d...
>
> ... a co do taktowania, to u mnie chodzi spokojnie na CORE - 230, MEM -
380
> (190).
>
> Pozdrawiam,
> straits
>
> PS. Większej szybkości taktowania nie radzę, bo pójść, pójdzie, ale w
> [...]
Dzieki ! o dziwo zainstalowaly sie detonatory 23.11 w wersji pod Windows Xp,
podejzewam ze pod windows ME byla by kaszana... moj wynik w 3Dmarku dla
konfiguracji: ECS K7S5A + Duron Morgan 1000 Mhz (przetaktowany
proc112/112pamiec -1133 Mhz) + DDR 256 Mhz+ MSI GF2 MX 400 (190/230) to:
2937 punktow. Moze to malo ale ta karta graficzna ma pamieci 6ns wiec trudno
sie dziwic.

Pozdrawiam :)