Re: softowe podkrecane plyty - pytanie

Autor: Andys (andys_at_toya.net.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 10:16:36 MET

Użytkownik "Adrian Napieralski" <redscorpion_at_aztec.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam Microstara K7T266 Pro2 i jest to płyta, na której podkręca się
procesor
> nie z poziomu biosu czy zworkowo, ale software'owo.
To jest płyta, na której zdecydowanie podkręca się procesor w BIOS`ie
 Jeszcze tego nie
> stosowałem,
I nie stosuj, nie ma to większego sensu.
 ale dręczy mnie jedno pytanie. Na innych płytach, jeśli
> przesadzimy z zastosowanym overclockingiem, zawsze można dojść do
> biosu/zworek i naprawić sytuację. A tutaj?
Tutaj masz kilka możliwości:
- w trakcie włączania komputera wcisnąć i trzymać klawisz "LShift", BIOS
powróci do ustawień default`owych
- jeśli da się wejść do BIOS`a , to w normalny sposób
- sposób najbardziej radykalny, clear CMOS

Pozdrawiam,
Andys