MSI GF2 MX 400 czemu nie dzialaja detonatory?? tylko sterowniki od MSI ;(??

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 09:15:35 MET

Czesc
Mam plyte K7S5A i grafike MSI GF2 MX 400 z taktowaniem 167/200 (widzialem
identyczny model u kolegi ktory mial zanizone taktowanie) no i mam problem:
Chcialem uzyc nowych detonatorow NVidi bo te od producenta sa juz dosyc
stare - 21.88 + jakas beta, niestety po zainstalowaniu detonatorow, karta
graficzna wariuje, pojawiaja sie bledy w wyswietlaniu, testowalem rozne
detonatory i zaden nie chce wspolpracowac z moja karta chodz wykrywa ja jako
MX 400 ;( dzialaja tylko te ze strony producenta.
Mam wiec pytanie, czy da sie ta karte jakos smusic do wspolpracy z nowymi
detonatorami ? raz mi sie chyba udalo ale to bylo zaraz na poczatku jak
zlozylem do kupy komputer.Zalezy mi na detonatorach: 23.11 bo slyszalem ze
sa szybkie a sama wydajnosc karty nie bardzo mnie zadowala nawet po
podkreceniu na 190/230 :)
Mam windows XP.