softowe podkrecane plyty - pytanie

Autor: Adrian Napieralski (redscorpion_at_aztec.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 10:00:59 MET

Witam

Mam Microstara K7T266 Pro2 i jest to płyta, na której podkręca się procesor
nie z poziomu biosu czy zworkowo, ale software'owo. Jeszcze tego nie
stosowałem, ale dręczy mnie jedno pytanie. Na innych płytach, jeśli
przesadzimy z zastosowanym overclockingiem, zawsze można dojść do
biosu/zworek i naprawić sytuację. A tutaj? Jeśli przesadzimy, Windows nie
ruszy, nie ruszy więc też soft, aby to wszystko odkręcić! Czy dobrze myślę??