Re: nagonka na karte dzwiekowa w ECS K7S5A - moim zdaniem bzdura

Autor: tpsky_at_interia.pl
Data: Mon 04 Feb 2002 - 10:28:16 MET

> ps. kiedy biore na full ludziska przechodzacy chodniczniem niedaleko pokoju
> gapia sie w okna slyszac muzyke (1 pietro :-)
> pozdr. Slawek

Pomijając sprawe zakłócania porządku publicznego, moja opinia na temamt tej
karty jest jednoznaczna:
- jakość dźwięku jest fatalna nawet w porównaniu z najtańszymi kartami na slot
PCI. Wcześniej miałem Shuttla (Space Walker) na platformie P133 i dźwięk był o
niebo lepszy. Nie pomaga nawet ustawienie jakości dźwięku na full we
właściwościach karty.Odtwarzanie muzyki na tym sprzęcie to nieporozumienie. Ja
używam wieży i dużych kolumn więc niestety słyszę wszelkie niedoskonałości.

ExperT