Re: Lama sklada komputer - prosba o pomoc (dlugie)

Autor: maksym__at_poczta.onet.pl
Data: Wed 27 Feb 2002 - 22:54:28 MET

> IMHO za 3k nie kupisz stabilnego, pewnego sprzetu, ktory sie szybko
> nie zestarzeje.

Cóż... Niestety budzet mam napiety, wiec chce wycisnac jak najwieksza
wydajnosc...

> Po co Ci ATHLON? bedziesz gotowal jajka i sprawdzal organoleptycznie
> stabilnosc Windowsow? :PPP Do zastosowan, ktore podales wystarczy
> CELERON 1GHz

Nie wiem dlaczego, ale jakos Celeronow nie lubie. W sumie to niechec
nieuzasadniona, bo nigdy nie mialem z nimi doczynienia - za to sprzet mojej
lubej na Celeronie wlasnie wykrzaczal sie jak diabli.
Celeronowi nikt nic nie udowodnil (ze to jego wina), ale...

> Monitor 15" do divxow? 17" to minimum :)))

Do Divx-ow chce uzywac TV...

> 256 MB RAMU? A czemu tak malo? :))

Ze względu na budzet :-P

> Karta graficzna - no na dzis to tylko gforce (wystarczy Ci mx400)

Jakiego producenta? A moze jakiego nie?

> Winmodem - odradzam.

Niestety, na zewnetrzny mnie nie stac. A chcialbym kupic. Kolega ma US Robotics
3com 56k i baaardzo sobie go chwali.
W zasadzie modem to ma byc tylko lacznosc ze swiatem, niechby sie nie
wykrzaczal i byl stabilny.

Dzięki za uwagi i pomoc!
maksymilian