Re: Teac 512E - nie widzi plyt 870MB jak temu zaradzic?

Autor: artkor (artcor_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 22:36:54 MET

On Mon, 25 Feb 2002 10:30:34 +0100, Jarek G. <jgoralski_at_faq.net.pl>
wrote:

>Nagrales pelne 99 minut? To ile MB tam Ci wlazlo?

W sumie wepchnelismy tam cos kolo 870MB, w kazdym razie bylo prawie
"pod korek", zostal niecaly milimetr pustej powierzchni na brzegu
plytki :)
Plytki kuzyn przywiozl z Niemiec (chyba firmy Parrot - nie jestem
pewien, u mnie takich nie ma, kupil je od razu przy kupnie tejze
nagrywarki).
Nagrywalismy toto pod Nero, ktory pokazywal ze plytki maja 702MB
pojemnosci (musielismy uzyc overburningu zeby nagrac cala plyte).

Czy te plytki da sie jeszcze dodatkowo nadpalic i ile to tego nie
wiem, skonczyl mi sie urlop i trzeba bylo wracac do domku :(.
Faktem jednak jest ze ten LG nagral to bez zajakniecia (dalismy x12
zeby nie forsowac niepotrzebnie nagrywarki)

Z drugiej strony czy jest sens walczyc o te marne dodatkowe 150 - 170
MB na CDRach, kiedy powoli acz nieublaganie wchodza nagrywarki plyt
DVD o gigabajtowych pojemnosciach?

Pozdrawiam