Re: Lama sklada komputer - prosba o pomoc (dlugie)

Autor: januszek (kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 21:13:02 MET

>Chcialbym nabyc sprzet do domu - do DVD, Divx, mp3, kopiowanie plyt, internet,
>office, czasem gry (ale rzadko).
>Planuje wydac 3k PLN, maksymalnie 3.5k PLN (ale tylko okazyjnie lub awaryjnie).
>Oczywiscie im taniej tym lepiej... Ale nie chcialbym zeby mi sie zbyt szybko
>zestarzal.

IMHO za 3k nie kupisz stabilnego, pewnego sprzetu, ktory sie szybko
nie zestarzeje.

Po co Ci ATHLON? bedziesz gotowal jajka i sprawdzal organoleptycznie
stabilnosc Windowsow? :PPP Do zastosowan, ktore podales wystarczy
CELERON 1GHz

Monitor 15" do divxow? 17" to minimum :)))

256 MB RAMU? A czemu tak malo? :))

Karta graficzna - no na dzis to tylko gforce (wystarczy Ci mx400)

CDR/DVD/CDRW - generalnie to wszystko zalezy od konkretnego
zastosowania - Ja polecalbym CD TEAC, CDRW TEAC i DVD Toshiby

Dysk - 40MB - Seagate to dobry wybor.

Winmodem - odradzam.

Karta dzwiekowa - napisales, ze "bez rewelacji, wystarczy ze filmy i
mp3-ki beda sie spoko zachowywac" - czyli Sound Blaster Live

Do tego polecam dobra obudowe, dobra myszke i dobra klawideske :) (np
Logitech)

januszek