Re: GF2 400 64MB TV-OUT i telewizor

Autor: Tomasz Głowacki (tomasz.glowacki_at_pseinfo.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 13:03:50 MET

Użytkownik "Dariusz J. Kawecki" <djk_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Kupiłem kartę Pixelview GeForce MX400 64MB TV-OUT. Po zainstalowaniu pod
> WinXP wszystko chodziło jak powinno. Niestety wczoraj coś mnie tknęło i
> postanowiłem podłączyć ją do telewizora. I... tu zaczął się problem. Fakt,
> że nigdy tego wcześniej nie robiłem, ale z reguły nie miewałem problemów z
> konfiguracją sprzętu. Tym razem było inaczej. Na karcie mam wyjście S-VHS,
> podpiąłem do niego przejściówkę na chincha, do tego kabelek chinch-chinch
do
> [...]

Miałem dosyć podobny problem. Ale to po prostu kwesta procedury. Najpierw
musisz mieć dobrze zrobiony kabelek chinch-chinch (composite !) albo
chinch-euro (też composite!) - zależy jaki masz TV. Potem wkładasz
przejściówkę SVHS-chinch, dopinasz do niej kabelek, tu ważny moment -
przełączasz na AV w telewizorze. Potem wskakujesz do ustawień detonatorów i
masz tam zakładkę dotyczącą ekranu (nie siedzę przed swoim kompem to ci nie
powiem dokładnie) - są tam ustawienia "Monitor Analogowy" i reszta
niedostępna, za mgłą. Ale jest przycisk "Wykryj połączenie" czy coś
takiego... wciskasz go i czekasz. Po chwili na TV powinen pojawić się obraz
i wcześniej niedostępne opcje wyjdą zza mgły (będą dotyczyły obrazu na TV).
Najważnejsze jest to aby włączyć tv na kanał AV przed wykrywaniem
połączenia! Inaczej obrazu nie uzyskasz.

Sorry za łopatologię ale prosiłeś "step-by-step" :)

Pozdro,
Tomek