Re: GF2 400 64MB TV-OUT i telewizor

Autor: Dariusz J. Kawecki (djk_at_wp.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 13:30:19 MET

> przełączasz na AV w telewizorze. Potem wskakujesz do ustawień detonatorów
> masz tam zakładkę dotyczącą ekranu (nie siedzę przed swoim kompem to ci
nie
> powiem dokładnie) - są tam ustawienia "Monitor Analogowy" i reszta
> niedostępna, za mgłą. Ale jest przycisk "Wykryj połączenie" czy coś
> takiego... wciskasz go i czekasz. Po chwili na TV powinen pojawić się
obraz
> i wcześniej niedostępne opcje wyjdą zza mgły (będą dotyczyły obrazu na
TV).
> Najważnejsze jest to aby włączyć tv na kanał AV przed wykrywaniem
> połączenia! Inaczej obrazu nie uzyskasz.

Próbowałem na kilka sposobów, z tego co pamiętam to również wchodziłem do
ustawień detonatorów po podłączeniu kabla i ustawieniu telewizorka na AV
(wcześniej nieświadom próbowałem przed podłączeniem),
i ... po wybraniu wykrywania znalazł mi 'monitor domyślny' - bez możlwiości
późniejszego wyboru opcji TV.

> Sorry za łopatologię ale prosiłeś "step-by-step" :)

Dięki za łopatologie, bo oto prosiłem ;-)

DJK