GF2 400 64MB TV-OUT i telewizor

Autor: Dariusz J. Kawecki (djk_at_wp.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 11:56:46 MET

Witam,

Kupiłem kartę Pixelview GeForce MX400 64MB TV-OUT. Po zainstalowaniu pod
WinXP wszystko chodziło jak powinno. Niestety wczoraj coś mnie tknęło i
postanowiłem podłączyć ją do telewizora. I... tu zaczął się problem. Fakt,
że nigdy tego wcześniej nie robiłem, ale z reguły nie miewałem problemów z
konfiguracją sprzętu. Tym razem było inaczej. Na karcie mam wyjście S-VHS,
podpiąłem do niego przejściówkę na chincha, do tego kabelek chinch-chinch do
telewizorka i... cisza. Próbowałem różnych ustawień w sofcie, instalowałem
różne detoanatory i cisza. Tzn. prawie cisza, momentami tak jakby telewizor
dostawał sygnał, chwila kaszany na ekranie i... cisza.
Będę wdzięczny za jakieś pomysły. Może ktoś miał podobne problemy? Może
robię jakiś głupi błąd i znajdzie się ktoś kto powie mi co zrobić
'step-by-step'.

DJK