Re: GF2 400 64MB TV-OUT i telewizor

Autor: Dariusz J. Kawecki (djk_at_wp.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 19:40:18 MET

> A przestawiłeś wybór ekranu na telewizor w ustawieniach karty? Może to
> głupie pytanie, ale ja też się męczyłem, nim znalazłem co trzeba. W
> zakładkach nVidii jest taka opcja - przełączasz z monitora na tv i
> odwrotnie.

Jeśli wchodzę w Ustawienia zaawansowane to mam tam 7 zakładek, na zakładce
TwinView (ją najbardziej podejrzewam za odpowiedzialną w tej kwestii) mam
"Tryby TwinView" (Standardowy, klonowanie, podział w poziomie, podział w
pionie) i domyślnie wybrany Standardowy, pozostałe są niedostępne. Poniżej w
opcji Ekran mam jedną pozycję:
Ekran TwinView1: Monitor analogowy.
Przycisk: Wykryj urządzenia nie wykrywa niczego nowego. Jeśli jednak
zaznaczę CheckBox: Wymuszaj wykrywanie monitora na złączą pomoczniczym -
Uaktywniają mi się pozostałe tryby. Jeśłi idąc dalej, zaznaczę klonowanie -
pojawia mi się Ekran TwinView2: Monitor analogowy (Drugi) - jednak wciąż nie
mam możliwości wyboru opcji TV :-(

DJK