Re: Dylemacik: GF2 32MB (Asus V7700) vs Kyro II

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 12:02:08 MET

> O właśnie:
> 1. obie w tej samej cenie (360zł) nowe
> 2. monitor 19"
> 3. komp: PIII 533_at_133, 384RAM, XP
> 4. lubię pogiercować (Medal of Honor, SamSerious2) , ale głównie 2D
> (internet)
> 5. obecnie TNT2 16MB (też asus v3800) i szarpie.
>
> i pytanie: CO WYBRAĆ?

Przy takim konfigu beda dzialac z podobna wydajnoscia (pomijam dziwne
wyniki 3dmarka na Kyro).
Zalezy zreszta od gier, na jednych lepszy bedzie GF, na innych KII
Natomiast po Kyro mozesz spodziewac sie znacznie lepszego obrazu 2d,
bardziej przystajacego do klasy ATI niz nVidia :).
Dla monitora 19'' wybralbym KII.
No i dla kombinatorow - mnogosc opcji konfiguracyjnych dla KII.

Aczkolwiek do gierek to ja bym jednak polecal win9x niz XP...
Jancio