Problem z nagrywarka Plextor PXW1210a

Autor: Piotr Sawicki (bratpit_at_aps.punkt.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 23:05:28 MET

Ehlo.

Posiadam nagrywarke Plextor x12 i od pewnego czasu mam problem z
niektorymi plytkami CD-RW HS. Otoz niektore z tych plyt moge nagrac
tylko raz, poniewaz potem jest problem ze skasowaniem ich zawartosci pod
np. Nero czy Clone CD. Po skasowaniu, wyciagnieciu plyty i wlozeniu z
powrotem do napedu na plycie dalej jest zawartosc ktora byla przed
skasowaniem. Takze niektore plyty CD-RW x10 nie mozna nagrac, poniewaz
wystepuje blad np. kalibracji lasera lub podobny blad pod Nero.

Czy mam rozumiec, ze nagrywarka konczy swoj zywot? Mam ja poltora roku i
zostalo mi jeszcze ok. pol roku gwarancji. Czy spotkal sie ktos z takim
objawem i co w takim wypadku robi serwis? Wymieniaja nagrywarke na nowa
czy tez naprawiaja?

--
Pozdrawiam,
Piotr Sawicki