Re: Jaka nagrywarka (moze LiteOn?)

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 02:50:16 MET

"Jacek K." wrote:

> Jeszcze jedno - co znaczy ze nagrywarka "nie wspiera funkcji szybkiego
> omijania blednych sektorow"?

To, że podczas odczytu płyty zabezpieczonej SafeDisc'em będzie to
trwało baaaaaardzo długo (dzieje się tak np. na moim Teac W512eb...)
Zastanawia mnie natomiast inna sprawa: gdy funkcja ta się pojawiła
w programie (czyli stare wersje) to działało mi to, nie działa od
pewnego czasu - podobnie jak kasowanie płyt RW - w starszych wersjach
działało szybkie kasowanie - w nowszych działa tylko pełne ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|