Cancel-bot: podsumowanie

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 10:37:25 MET

Hi,

Już dość dawno temu odbyła się tu dyskusja na temat zasad działania
projektowanego cancel-bota. Przedstawiam poniżej uporządkowaną listę
pomysłów do wprowadzenia od razu i do osobnego głosowania:

- usuwanie artykułów z frazami "sprzedam", "s p r z e d a m", "spam",
  "NTG", "OT:", "[OT]" w temacie (ze zgłoszeniem tego faktu autorowi artykułu)

- usuwanie artykułów z frazą "allegro.pl/showitem" w treści (ze
  zgłoszeniem tego faktu autorowi artykułu)

- usuwanie artykułów wysyłanych "z przyszłości", to znaczy z zegarem
  przyspieszonym np. o godzinę w celu oszukania czytników grup dyskusyjnych
  i utrzymania artykułu na samym skraju listy (ze zgłoszeniem tego
  faktu autorowi artykułu)

- zgłaszanie autorowi artykułu zawierającego frazę "Odp:" na początku
  tematu informacji, jak zmienić zachowanie programu Outlook Express

Pomysły do osobnego przegłosowania:

"Oraz w miare mozliwosci odfiltrowywanie wulgaryzmow i ircopodobnego
slangu, typu "jush", "tesh", "*uff" itp." (Wojciech Giersz)

"Proponuje rowniez wprowadzic zasade niestosowania na grupie w swoich
odpowiedziach tego bajeru z "niby zalacznikiem" - dotyczy OE (wiesz o czym
mowie)." (plitkin)

Jeśli nikt nie będzie miał poważniejszych zastrzeżeń co do powyższych
punktów, mogę rozpoczynać oficjalne głosowanie -- najlepiej najpierw
nad tymi dwoma końcowymi pomysłami (dla przetestowania robota liczącego
głosy), a na koniec nad samym wprowadzeniem cancel-bota działającego na
podanych zasadach.

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/    |
\................... ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ ......./