Re: Cancel-bot: podsumowanie

Autor: Luckydar (luckydar_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 23:45:35 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> - usuwanie artykułów z frazami "sprzedam", "s p r z e d a m", "spam",

Jak najbardziej

> "NTG", "OT:", "[OT]" w temacie (ze zgłoszeniem tego faktu autorowi
artykułu)

Tu bym mial zatrzezenia. Imho, jezeli ktos pisze NTG w tytule, wie, ze robi
zle. Nie znaczy to jednak, ze od razu trzeba skreslac taka wiadomosc. Ludzie
moga miec rozne powody, czasami uzasadnione (wiem z wlasnego doswiadczenia
:-)). Mysle, ze to dobrze, ze uprzedzaja. Gorzej, gdyby tego nie robili.

> - usuwanie artykułów z frazą "allegro.pl/showitem" w treści (ze
> zgłoszeniem tego faktu autorowi artykułu)

Oczywiscie.

> "Oraz w miare mozliwosci odfiltrowywanie wulgaryzmow i ircopodobnego
> slangu, typu "jush", "tesh", "*uff" itp." (Wojciech Giersz)

A komu to przeszkadza? Poza wulgaryzmami oczywiscie.

> "Proponuje rowniez wprowadzic zasade niestosowania na grupie w swoich
> odpowiedziach tego bajeru z "niby zalacznikiem" - dotyczy OE (wiesz o czym
> mowie)." (plitkin)

Jak najbardziej. Sam kiedys sie nabralem... :-) Jestem za!

W pozostalych kwestiach sie nie wypowiem, gdyz nie mam zdania.

Pozdrawiam: Luckydar