Mam dziewne problemy z kompem!

Autor: Bartek99 (bartek99_at_go2.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 11:00:54 MET

Witam!
Z moim kompem nie wiem co się dzieje... Mam procesok 166 MMX 48RAM i cos
takiego sie dzieje ze jak sie wlaczy pierwszy raz kompa... to WIN Me
uruchamia sie ok 7 minut a czasami jak sie go zreseruje pare razy to w ciagu
1,5 minuty sie uruchomi... i nie wiem co moze byc problemem... czasami jak
pozmieniam ustawienia w BIOS_ie to tez sie od razy uruchomi... nie wiem co
jest zgrane bo czasami to wkurza... jak trzeba tak resetować... Co może być
przyczyną tego...? Moze cos w Biosie jest zle... niom juz nie wiem.... z
gory za Pomoc dziekuje... Pozdrawiam
Bartek99