Re: Cancel-bot: podsumowanie

Autor: Macior (maciek72_at_interia.WyskrobTo.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 19:50:33 MET

Radoslaw Sokol nadaje:

> "NTG", "OT:", "[OT]" w temacie (ze zgłoszeniem tego faktu autorowi artykułu)

Te akurat bym zostawił: jeżeli autor zdaje sobie sprawę i zaznacza w/w
aberrację, a mimo wszystko na pcp wysyła, to jednak - najczęściej -
artykuł tak zupełnie nie na temat nie jest.

>"Oraz w miare mozliwosci odfiltrowywanie wulgaryzmow i ircopodobnego
>slangu, typu "jush", "tesh", "*uff" itp." (Wojciech Giersz)

Tu, jak widzę, głosy są podzielone. Osobiście jestem za, a nawet
poszedłbym trochę dalej: cancelować należałoby również artykuły z
licznymi błędami ortograficznymi oraz nieprzestrzagające podstawowych
zasad interpunkcji - to dla dobra reszty grupowiczostwa, bowiem
ortografię przyswaja się przede wszystkim wzrokowo i wieksza ilość
takich tekstów może fatalnie skutkować w realu.

--
Macior