Re: Zasilanie karty graficznej spoza plyty glownej - mozliwe???

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 14:02:57 MET

Użytkownik Piotr Molski <pmolski_at_saxon.pip.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3C76F8C4.5E8D2FFE_at_saxon.pip.com.pl...
> mam klopot z zasilaniem karty Matrox G200 - wymaga bodajze 3,5V a plyta
> glowna Soltek 75DRV2 daje tylko 1,75V :-((( Oczywiscie moge kupic nowego
> Matroxa, albo "jechac" na starej kiepskiej karcie, ale tak mi przyszlo
> do glowy czy nie mozna doprowadzic inaczej napiecia do karty grafiki...
> Z zewnetrznego zasilacza/transformatora... Bylbym chyba jedynym
> posiadaczem komputera wygajacego 2 guzikow startu :-)

Takie numery są tylko z chipsetami Intela dla Pentium4.
Na innych chipsetach zarówno karty jak i sloty AGP są kompatybilne
w tył (z wyjątkiem sytuacji gdzie jakis błąd popełnili inżynierowie )

PeJot