Re: do użytkowników PIXEL VIEW TV PRO

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 14:02:09 MET

Użytkownik adam <kubik_at_iname.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a57gmj$1h0$1_at_news.onet.pl...
> Czy ktoś mógłby podzielić się opinią na temat jakości
> obrazu z tej karty? Szczególnie chodzi mi zrzucanie
> obrazu poprzez s-video (z kamery HI8)... Jak ten
> produkt wypada na tle konkurencji?

Sam mam Avera Cap98 ale podobno Pixel'e płynniej zrzucają
w pełnym palu. Zresztą ważny jest też CPU i kodek (polecam jakiś
MJPEG - www.tvfrreak.cz, www.cdrinfo.pl, www.video1.hg.pl )

A co do jakości s-video Aver niby jest najlepszy z kart tv ale to zależy
też od zasilacza zamontowanego w kompie ("czyste" napięcie), innych
urządzeń w kompie no i na końcu różnych problemów z uziemieniem kompa
np. zakłócenia z uziemienia kablówki.

PeJot