Re: 15GB dysk po starej p³ycie problem.

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 14:01:37 MET

U¿ytkownik Daruc <daruc_at_interia.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³:5t5d7u4dkdejvmefrhfd7ojij23m2hur2i_at_4ax.com...
> Witam szanownych Grupkowiczów.
> Mia³em sobie star± p³ytê, która widzia³a mi z 15GB dysku tylko 8,4GB.
> Teraz mam p³ytê która bez problemu widzi te 15GB, ale nie startuje
> system oraz nie mogê nic odczytaæ z dysku. Czy jest mo¿e jaki¶ prosty
> sposób na odczyt danych z dysku nie trac±c ich czy ju¿ je bezpowrotnie
> stracê).

Aktualnie masz inne adresowanie i po³o¿enie partycji jest bezsensu.
Na 100% pomo¿e ustawienie w biosie identycznych parametrów jak na starej p³ycie
(8.4 GB :(

Mo¿esz próbowaæ przestawiaæ opcjê w biosie z LBA NA LARGE LUB NORMAL..
W ogóle próbuj siê dobraæ do danych z dysku systemowego i mo¿e bêdziesz móg³
przes³aæ system na nowo - sys c: .

A ¿eby móc dysk u¿ywaæ bez kombinacji w biosie i utraciæ dane to trzeba na
nowo za³o¿yæ partycje i je sformatowaæ.

PeJot