Zasilanie karty graficznej spoza plyty glownej - mozliwe???

Autor: Piotr Molski (pmolski_at_saxon.pip.com.pl)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 03:04:52 MET

Witam,
Pomysl jest jak z archiwum X, typu chlodzenie dysku woda, itp, ale...
;-)
mam klopot z zasilaniem karty Matrox G200 - wymaga bodajze 3,5V a plyta
glowna Soltek 75DRV2 daje tylko 1,75V :-((( Oczywiscie moge kupic nowego
Matroxa, albo "jechac" na starej kiepskiej karcie, ale tak mi przyszlo
do glowy czy nie mozna doprowadzic inaczej napiecia do karty grafiki...
Z zewnetrznego zasilacza/transformatora... Bylbym chyba jedynym
posiadaczem komputera wygajacego 2 guzikow startu :-)

Pozdrawiam
Piotr