Re: nagrywarka...?

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 12:56:08 MET

On Sun, 3 Feb 2002 10:14:10 +0000 (UTC), marco <usenet_at_marcoos.net>
wrote:

 A rozwiazanie zwie sie BetaBlocker i
>"patchuje" obrazy CloneCD (bo chyba kazdy do kopiowania plyt korzysta z
>CloneCD ;))))
Czyli nie kopiuje i musisz patchowac obraz :)
>Na dodatek w wersji 3.xxx wprowadzono milutka opcje ktora pozwala
>ominac betablockera i ktora ponoc dziala z tym ze Plextorem (nie wiem
>nie probowalem nie kopiuje raczej gier wiec nie mialem na czym) - opcja
>zowie sie Schwachen Sektoren verstarken co na polski by chyba dalo
>wzmacniaj slabe sektory czy jakos tak (nie chce mi sie szukac lang_pl
>do Clone ;))) - w skrocie Clone stara sie dac nagrywarce inne dane zeby
>sie nie przepelnial bufor EFM
Amplify weak sectors - ale wtedy kopia nie chodzi z nagrywarki :)
>Mam nadzieje ze rozwialo to Twoje watpliwosci na temat ze ta nagrywarka
>mozna skopiowac WSZYSTKO ;)
No to chyba jednak nie - nie czyta 96 bit sub-channel data

> [...]
>ostal mi sie Nero ktorego uzywam od czasu starej nagrywarki do ktorej
>softu zapomnieli dolaczyc ;)). Na dodatek PacketCD do nagrywania
>pakietowego nie dziala z Win2K/XP a pod 9x chrzani sie z Nero. Minus.
>Plextor Tools standardowe tez nie dzialaja pod W2K ale na stronach
>producenta jest od dawna uaktualnienie (kolejny plus plextora - firma
>nie olewa posiadaczy ciut starszego sprzetu) aczkolwiek funkcjonalnosc
>tych narzedzi jest watpliwa i wiekszosc osob robi szybki deinstall gdyz
>mowiac ktotko nic nie wnosza do uzywania nagrywarki oprocz siedzenia w
 Tego niestety nie wiem gdyz uzywam wersji amerykanskiej

>I delikatnie mowiac trudno dostepne - w zadnej szczecinskiej hurtowni
>nie moge takowych znalezc a jak cos jest to za 250 zlotych za paczke
>(Esperanza 24x - 104 zlote) [brutto]
mozliwe - tutaj sa :)

>To chyba masz cos nie tak z dyskami ;)
>Moje IBMy DJNA i IC35 spokojnie dostarczaja 20 MB / s na koncowce dysku
 moje staruszki chodza w trybie ATA33 i burn proof wlacza sie
kilkakrotnie podczas nagrywania, a to juz strata czasu :)

>Co jest i tak bzdura z 2 powodow:
>- plyta 99 minut kosztuje w hurcie 350 zlotych za karton, 700-tka 104
>zlote. Czyli te 900 mega moge sobie spokojnie nagrac na 2 plytach i
>jeszcze mi zostanie na piwo
>- i tak b. duzo czytnikow CD nie radzi sobei z odczytaniem takich plyt,
>albo czyta je koszmarnie wolno
??? czemu bzdura? to ze "not cost effective" to inna kwestia, ale
jednak nie nagrywa a nie zawsze bedzie chcialo sie tobie dzielic film
na dwa kawalki tylko dlatego ze ostatnia minuta nie wchodzi na dysk
i mniejsze sa szanse ze wpadniesz w alkoholizm :)
>O cholera ale sie naprodukowalem ;)
ja tez :)