help!

Autor: pagan1_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 03 Feb 2002 - 13:01:11 MET

witam,
mam problem i nie wiem, czy na dobrą grupe trafilam, ale moze ktos bedzie mogl
mi pomoc? Komputer dziele z bratem (mlodszym!), co oczywiscie pociaga za soba
koniecznosc zabezpieczania wazniejszych plikow haslami. Pisze opowiadania w
Wordzie, ktore rowniez hasluje. I tu wystapil problem - potrzebuje pewnego
tekstu, do ktorego hasla zapomnialam! Czy ktos zna moze jakies programiki
(strony, na ktorych mozna je znalezc), dzieki ktorym moglabym otworzyc ten
plik? Ostatnio wyszperalam jeden na jakims zapomnianym CD-ku, ale nie
zadzialal, pewnie dlatego, ze to stara wersja, a ja mam Worda 2000... czy ktos
mi pomoze? pozdrawiam,
Poganka