Re: nagrywarka...?

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 19:01:18 MET

Darek zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Czyli nie kopiuje i musisz patchowac obraz :)

Marudzisz ;p Ile to roboty ;))))

> Amplify weak sectors - ale wtedy kopia nie chodzi z nagrywarki :)

Nie wiem nie probowalem ;) Jak kiedys cos kopiowalem (tfu przepraszam
robilem kopie zapasowa ;)))) to z BetaBlockerem i dzialalo ;)

> No to chyba jednak nie - nie czyta 96 bit sub-channel data

Ale zapisuje ;) Do odczytu uzywam czegos innego ;) Ale czy jakiekolwiek
zabezpieczenie sie wywala bez tego?

> moje staruszki chodza w trybie ATA33 i burn proof wlacza sie
> kilkakrotnie podczas nagrywania, a to juz strata czasu :)

Czas na wymiane dysku ;p
Na plexa masz to na dysk nie masz ;p No co ty zalamujesz mnie ;))))))

--
    ______
___/   __ \______	 -[ marek.pierog ] - [ http://providers.pl ]