Rekojmia mnie nie obowiazuje (przypadek z 3-city)

Autor: Roy (roy_gdansk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 00:31:39 MET

Taki to tekst uslyszalem od pani sprzedawczyni w sklepie komputerowym
Wyrzykowskiego we Wrzeszczu. Chodzilo o wymiane dysku IBM'a - przyslali mi
niby nowy ale uzywany - sklep nie dal juz nowej gwarancji mino ze zgodnie z
Kodeksem Cywilnym nalezala mi sie nowa gwarancja (nie minal rok od dnia
zakupu) tlumaczac sie tym ze taki oni dostali od dystrybutora a jak mi sie
nie podoba to moge do IBM'a pisac. :)))
Malo tego w domu okazalo sie ze przyslany dysk jest uszkodzony !!!! wiec
znowu powedrowal do serwisu - nie wiem co o tym sklepie mam myslec. Pewnie
cala sprawa final swoj bedzie miala w sadzie bo pani twierdzi ze ona mi
nowej gwarancji nie da
bo takiej tez od dystrybutora nie uzyskala, ale co ja w takim razie mam
500zl wywalic w bloto???!!!
Pzdr Roy