Re: Rekojmia mnie nie obowiazuje (przypadek z 3-city)

Autor: -- Maguard -- (tmot_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 00:55:42 MET

Mi nie tak dawno poleciala 17 Seagate, ktora dziwnym (szczesliwym) trafem
byla na gwarancji. nie dosc ze dostalem nowa 20 i nowa gwarancje, to
jeszcze, mimo, iz ta strara byla na 2 lata nowa (bo nowy dysk) dostalem na 3
lata.
Oni Ci zadnej laski nie robia, prawdopodobnie biora te dyski z "dziwnych"
zrodel, w ten sposob uciekajac z kosztow, ale potem w przypadku awarii sa
wlasnie takie wpadki.
Idziesz do serwisu i proszisz o podanie dokladnych danych firmy i
informujesz, iz jesli Ci nie dadza nowego dysku z nowa gwarancja, to sprwa
wyladuje w PIH, a nastepnie w Sadzie... jesli Cinie dadza dancych to od razu
dzwonisz do PIH i reszte masz w dupie.
Ciebie to nawet zlotowkinie kosztuje, a oni moga firme stracic.......
Pozdrawiam

Maguard