Re: Rekojmia mnie nie obowiazuje (przypadek z 3-city)

Autor: Serwiz (rozrywka_at_go2.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 09:36:23 MET

Użytkownik "Roy" napisał w wiadomości:
[...]
> Malo tego w domu okazalo sie ze przyslany dysk jest uszkodzony !!!! wiec
> znowu powedrowal do serwisu - nie wiem co o tym sklepie mam myslec. Pewnie
> cala sprawa final swoj bedzie miala w sadzie bo pani twierdzi ze ona mi
> nowej gwarancji nie da
> bo takiej tez od dystrybutora nie uzyskala, ale co ja w takim razie mam
> 500zl wywalic w bloto???!!!
> Pzdr Roy

Trochę się plączesz w zeznaniach. W temacie postu (co jest niezgodne z
netetyką !!!) napisałeś coś o rękojmi jednak w poście piszesz coś o
gwarancji. Zdecyduj się jaką procedurę przyjmujesz w przypadku reklamacji bo
uprawnień z tytułu rekojmi i gwarancji nie można łączyć. W przypadku Twoich
przygód ze sklepem korzystniejsza by chyba była reklamacja na zasadach
rękojmi a mianowicie: oddajesz dysk i po 14 dniach otrzymujesz naprawiony
lub nowy, jesli ten okaże się uszkodzony (po odebraniu i pokwitowaniu faktu
odbioru) idziesz do sklepu i wtedy masz większe możliwości egzekwowania
swoich praw od sprzedawcy (zwrot kasy, wymiana natychmiast na nowy). W
przypadku rękojmi przy drugiej naprawie masz większe uprawnienia niż przy
pierwszej naprawie.

Przy składaniu reklamacji musi być wyraźnie zaznaczone na zgłoszeniu
reklamacyjnym czy korzystasz z warunków gwarancji czy rękojmi.

Serwiz