Re: TEAC

Autor: seniorex (seniorex_at_interia.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 14:49:24 MET

"SS" <ssobieraj_at_o2.pl> wrote in message

> No coz jak widac Teac nie jest taki rewelacyjny jak go maluja , nie tylko
TY
> masz problemy z DMA .
> Ja bym ci radzil walnac jakas scieme w serwisie (moze sie nie udac) i
pozbyc
> sie tego syfu ... kup cos tanszego i dzialajacego .

hehe
taaaaaa kup sobie tanszego syfa to wyrzucisz jak Ci sie gwarancja skonczy
bo przestanie czytac jakiekolwiek plytki

osobiscie mam 2 napedy teac cd i cdrw i nie mam z nimi zadnego problemu pod
win2000, sa na jednej tasmie a mimo to da sie przegrywac plytki w locie (co
jak wiadomo nie jest zalecane przy takim podlaczeniu)
w biosie mam wlaczone udma i nic mi sie nie zawiesza (plyta asus p5a)
mialem kiedys samsunga i nie chce tego widziec na oczy

kolesie nie umieja skonfigurowac systemu i wypisuja bzdury ze teac jest do
dupy