[OT] Re: Czym pomalować klawiaturę ?

Autor: _Taunus_ (taunus_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 14:49:26 MET

Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <fastviper-!spamik-_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:1476781.nMWURcNyiU_at_viper...

> W Polsce są 2 Dodge Vipery.. I żaden nie jest czerwony ;P

taaaaaa - proponuje zmienic zrodlo wiadomosci

ciekawe czemu co jakis czas (ostatnio co prawda nie) wyjezdzajac z osiedla
widuje CZERWONEGO vipera ??
wiem, ze krew mnie zalewa z zazdrosci o taki wozek - ale daltonista nie
jestem

aaa - i zeby nie bylo watpliwosci - wozek ma czarne blachy (warszawskie) -
tak wiec jest w kraju od ponad poltorej roku (w maju mijaja dwa lata od
wprowadzenia bialych blach)

pozdrawiam,
_Taunus_

PS: dwie sztuki to moze autoryzowany dealer sprowadzil - ale istnieje cos
takiego jak import prywatny - cena takiego wozka nie jest tak zabojcza jak
np. Ferrari - wiec jest w kraju troche osob ktore moglyby sobie na niego
pozwolic