Re: TEAC

Autor: Marcin Kulas (hitower.SPAM_trap_at_kropka.net)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 15:43:37 MET

seniorex wrote:
> kolesie nie umieja skonfigurowac systemu i wypisuja
> bzdury ze teac jest do dupy

Mogę tylko potwierdzić, że Teac robi porządne napędy.
W swoim życiu miałem ok. 5 różnych: Nec, Acer, Toshiba, Samsung,
LG... wszystkie skończyły w koszu, bo znudziło mi się przemawianie
im do rozsądku co parę miesięcy, by przestały się wygłupiać
z niektórymi płytami.

Obecnie od dłuższego czasu posiadam cdrom i nagrywarkę Teac'a.
Również w2k i udma. Wszystko gra, z tą różnicą, że gdy były
na jednej taśmie, miałem problemy z przegrywaniem w locie.

Nikt mi nie wmówi, że Teac jest do dupy.
Cichy i niezawodny - owszem.

--
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą,
 że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."  - życie