Re: TEAC

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 00:12:24 MET

> osobiscie mam 2 napedy teac cd i cdrw i nie mam z nimi zadnego problemu
pod
> win2000, sa na jednej tasmie a mimo to da sie przegrywac plytki w locie
(co
> jak wiadomo nie jest zalecane przy takim podlaczeniu)
> w biosie mam wlaczone udma i nic mi sie nie zawiesza (plyta asus p5a)
> mialem kiedys samsunga i nie chce tego widziec na oczy
>
> kolesie nie umieja skonfigurowac systemu i wypisuja bzdury ze teac jest do
> dupy

Masz moje calkowite poparcie. Mam taki sam uklad. pracuje na win2000, win98,
redhacie i mandreaku. Napedy moga pracowac w dowolnej configuracji (master
slave) miedzy soba i z dyskami. Kazdy soft doskonale sobie z nimi radzi i
sa elatywnie najszybsze. inne napedy maja zdecydowanie wiekszy chwilowy
transfer ale nalezy pamietac ze plyta to zirka 700MB anie 100KB. Liczy sie
to jak sobie radza z cala plyta, nie wspomne juz o korekcji ale o tym pare
postow wyzej.
Muzzy