Re: Kto ma LCD ? I jak on sie sprawuje!

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 22:02:16 MET

> płaski jak w laptopie, nie?) tymczasem to rozwiązanie jest kolekcją
wad
> obu rozwiązań (LCD i CRT) w jednym, czyli wady geometrii i stabilności
> obrazu wzięte ze świata CRT (pochodzace od analogowego sygnału) plus
> wady rodem ze świata LCD czyli niewystarczający kontrast, problem
> z kątem patrzenia czy długa reakcją na zmianę treści obrazu
(smużenie).

Chyba nie wiesz o czym piszesz. Płaski ekran można już spotkać
w większości monitorów CRT. A ekranu LCD to chyba jeszcze nie widziałeś.
Możesz mi wierzyć że geometria obrazu jest idealna. I nie zależy od
karty graficznej. Podobnie zresztą jak w zwykłych monitorach CRT.
A stabilność obrazu jest jak na kartce papieru. To znaczy że obraz nie
będzie migotał nawet przy odświerzaniu 1Hz. Nie wierzysz? Nie musisz.
I tak Cię pewnie nie przekonam. Musiałbyś zrozumieć jak działają
wyświetlacze LCD.

Wonder