Re: Kto ma LCD ? I jak on sie sprawuje!

Autor: ZFK (twapaj_at_nospamwp.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 10:58:38 MET

mrugac to lcd nie mrugaja, ale z ta konwersja analoga na cyfre to racja
jest. a co do wypalajacych sie pixeli to nie tylko ja mialem takie cos w
trakcie exploatacji - u mojego kolegi w laptopie tez sie pojawil z czasem,
ale po baaardzo dlugim okresie - ma juz ten laptop chyba z 5 lat, a matrycka
marniuuutka - 10,4", ale za to TFT.
Stacjonarne LCD maja zwykle lepsze podswietlenie, dzieki czemu jest lepsza
jaskrawosc a zarazem kolory. ale powiem szczerze ze te modele w okolicach
2000zl to mojemu laptopowemu do piet (dolnej krawedzi???) nie dorastaja,
zarowno przez kat (ktory i u mnie nie jest najlepszy) jak i smuzenie...
w.