Re: Kto powiedzial ze BX nie jest wieczny? :-)

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 07:11:43 MET

"Kamil" <kamyl_at_spam_precz.visual.pl> wrote in

> Widzialem i nawet mialem obydwie plyty w komputerze (jestem wielkim
> fanem plyt Abita :) )..
Tak jak ja a mam podobno najbardziej zawodny i sprawiajacy najwiecej
problemow egezmplaz, wiec skoro tak to ja nie chce znac innej firmy bo tym
super awaryjnym Be6-II jestem bardzo zadowlony.

> A ja Ci mówie ze plyta Abit KT7A wersja 1.0 nie
> rózni sie fizycznie kompletnie niczym od wersji 1.3 a mimo tego ta
> pierwsza nie obsluguje Athlonów XP, natomiast ta druga radzi sobie z
> nimi bez problemów.
Nie widzialem KT7 wiec sie nie bede wypowiadal...wierze ci na slowo ;-)

> Zajrzyj tutaj: http://rosperos.com/konwert/firmy.htm teoretycznie te
> firmy sprzedają w Polsce taką przejściówke.. Zadzwon i zapytaj sie.

Zajrzalem, zadzwonie jak bede zmienial procek, narazie czeka mnie zakup SDI
za 540zeta :-/ a pozniej monitor dopiero wtedy sie bede martwil prockiem
moj 366_at_550 zdaje sie ciagle byc w dobrej formie a chodzi tak juz 2 lata
:-) Pamietam jak kupowalem od goscia plyte za 700zl i procek za 150 :-))
szalenie sie dziwil jak tak mozna, wg niego powieniem wtedy wydac 1000zl na
PIII 550Mhz :-) - mylil sie...

--
Best regards
 	The EaGle