Re: Kto powiedzial ze BX nie jest wieczny? :-)

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 07:11:44 MET

Krzysiek <silverman_at_go2.pl> wrote in news:Xns9199F1857EC57silvermango2pl@
213.25.200.9:

> Bo oficjalnie nie mozna uruchomic, tak intel myslal ale mu sie nie udalo
>:-) Powerleap zreszta nie gwarantuje ze pojdzie.
oficjalnie to BX dzila tylko na prockach do z rdzeniem mendocino (wiadomo o
co chodzi a nie chce mi sie szukac co do litery dokladniej nazwy). Cala
reszta byla juz pod coperminy i potrzebny byl i810 i i815 iiiii jeszcze
kilka innych i8xx ;-)

> Mimo wszystko proponuje byc ostrozny. Przejscowka ta zmienia poziomy
> napieciowe szyny AGTL wiec moze to wplynac na stabilnosc plyty. Moze rev
> 1.2 nie ma problemu ze stabilnosc w przeciwienstwie do 1.0.

Tak sobie mysle, przeciez ona zmienia napiecie na drodze plyta - cpu a nie
na plycie wiec jaki sens ma uzycie jakiej kolwiek plyty tzw zgodnej z ta
przejsciowka? Choc z drugiej strony np kultowy Asus P2B ponoc nie chcial
dzialc z przejsciowkami pod FCPGGA hm...
Ciekaw jeszcze jestem czy to nie jest przejsciowka za 600OPLNow bo wtedy
juz zupelnie by ich pokielkbasilo na tym Tajwanie. Druga sprawa skoro
zmiana tylko w napeiciu wiec nie powinno byc problemow z wydajnosca.

--
Best regards
 	The EaGle